vineri, 2 decembrie 2011

Gand transcedental...

Ce mi-a tresarit prin minte azi
ca gandul pe care l-am primit tu poti sa-l razi
ca lama unui brici lasand un neted loc
in care sa nu fi fost gandul cu neintreruptul joc

ce am vazut ? , ca astazi omul cade
si Viata de crestin in tulburari nevrotice decade
prin Oboseala sistemului ce necurat ne-apasa
ne scoate intunericul din noi si goi ne lasa

nu avem timp sa mai gandim un vis
sa mai traim un colt de paradis in litere si scris
sa fabulam ideea si nu industrializam conceptul
sa divizam structura si sa cuprindem intelectul

ne-apuca nebunia, ma apuca groaza
ca orele-s putine si geometria lui Spinoza
a decazut, nu mai exista si nu mai avem nimic
nici ipoteze si-argumente sau concluzii dar mai exista un Puric

un eu un tu un voi un noi
ce nu se va lasa tarat in santuri cu noroi
ci isi creeaza o identitate rupta de comun
si este o valoare solitara in epoca ce poate il considra nebun

e Omul ce actiunea o plaseaza in locul unde
poate sa fie inteleasa si se raspandeste ca ecoul unei unde
si vede gandul si il simte si il transforma-n bine
si il destainuie si celui ce ii e aproape neconsiderandu-l orisicine

Arta are valoare in cuvant in gest
ma simt cuprins de vis de gand si de protest
cu mine si structura mea delasatoare
ce scrie si isi pune o-ntrebare

De ce nu pun mai des in aplicare
revelatia care poate face-n mine o schimbare
si regasind in fiecare zi lumina
sa multumesc ca am, dar stearsa imi e vina

in 3600 de secunde ori cate ore pot lucra
pentru-a schimba a face si-a urca
catre un azi mai bun si mai frumos
ce gand maret nascut in mine din Hristos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu